Здание Інститут соціальної та політичної психології Національної академії педагогічних наук України
Головна АдміністраціяСтруктурні підрозділи Партнери Контакти

 

Наукова діяльність
Докторантура, аспірантура
Результати опитувань
Послуги
Навчальні курси
Електронна бібліотека
Інтернет-конференція
Інтернет-тести
Контакти

Третя міжнародна науково-методична конференція «Практична медіаграмотність»

16–17 квітня 2015 року



Загальна інформація


16 квітня

9.00-10.00

бібліотека   Реєстрація

Вітальна кава

Пленарне засідання

10.00-13.00

Гранд- хол

            Модератор:

Валерій Іванов, президент МБФ «Академія української преси», д-р філол. наук

Вітальне слово

Юрій Артеменко, голова Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення (уточнення)

Представник Міністерства освіти і науки України (уточнення)

Сергій Томіленко, голова Національної спілки журналістів України

Володимир Різун, директор Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка, д-р філол. наук

Вейн Шарп, керівник проекту «У-Медіа» Інтерньюз Нетворк

Євген Бистрицький, виконавчий директор Міжнародного фонду «Відродження», д-р філос. наук

Ярослава Титаренко, заступник Директора програми «Бібліоміст» / IREX-Україна

Медіаосвіта в контексті російської інформаційної агресії

Юрій Фінклер, професор кафедри реклами і мови ЗМІ Міжнародного економіко-гуманітарного університету імені академіка Степана Дем’янчука, д-р філол. наук

Коммуникация «screen-screen»: специфика, психология, менеджмент

Тетяна Іванова, проф., провідний науковий співробітник Інституту педагогічної освіти і освіти дорослих Національної академії педагогічних наук України, д-р пед. наук

 Медіапсихологія як ресурс долання наслідків воєнних дій: нові медіаризики і напрями дій української медіаосвітньої спільноти

Любов Найдьонова, заступник директора з наукової роботи Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, д-р психол. наук

 Презентація проекту STOPFAKE

 Відображення геополітичних стратегій Росії в практиках екранних медій. Аналіз російського телеконтенту

Людмила Новікова, науковий співробітник відділу кіно і телебачення ІМФЄ ім. М. Рильського, член експертної комісії з питань демонстрації та реєстрування фільмів Держкіно України, канд. наук з мистец.

 Медіаграмотність як основна складова інформаційної культури

Тетяна Кузнєцова, декан факультету журналістики Національного університету «Одеська юридична академія», д-р наук з соц. ком.

 Синергетична модель медіаосвіти у школі І-ІІІ ступенів

Емілія Воронцова, начальник відділу науково-педагогічних технологій і проектів відділення стратегії розвитку освіти ІІТЗО

 Стан впровадження медіосвіти та медіаграмотності в загальноосвітніх школах України. Результати комплексного дослідження

Cвітлана Горна, керівник експертної ради ГО «Європейська дослідницька асоціація», канд. ф. наук

 13.00-14.00, ОБІД

14.00-17.30, мансарда, Гранд-хол,Тренiнгова кiмната

СЕКЦІЯ І

Медіаграмотність як життєво необхідна складова в сучасному соціально-політичному та культурному полі України. Новинна та інформаційна грамотність: методики упровадження в навчальний процес. Роль медіаосвіти у соціалізації особистості

Модератор: Віктор Мележик, Михайло Коропатник

Особливості медіаосвіти в умовах "гібридної війни" Росії проти України

Коропатник Михайло, доцент кафедри суспільних дисциплін та методики їх викладання Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського, канд. пед. наук

 Медіа та інформаційна грамотність як сукупність базових технологій у системі неперервної освіти

Іванов Сергій, доцент кафедри інформатики та інформаційних технологій КЗ "Запорізький інститут післядипломної педагогічної освіти", канд. техн. наук

 Формування свідомої особистості засобами медіаосвіти на прикладі НВК "Гарант" (м. Лисичанськ)

Бурім Олена, старший викладач кафедри управління освіти Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

Боровкова Світлана, директор НВК "Гарант" (м. Лисичанськ)

Касьянова Ольга, проректор з наукової роботи Луганського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, канд. пед. наук

 Логіко-семантичний аспект сприйняття медіаконтенту

Черков Георгій, науковий співробітник  відділу кіно і телебачення ІМФЄ ім. М. Рильського, член експертної комісії з питань демонстрації та реєстрування фільмів Держкіно України, канд. м. наук

 Медіаосвіта як необхідна умова повсякдення

Зоря Юлія, старший викладач Черкаського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, канд. пед. наук

 Взаємодія у віртуальних групах як інноваційна форма медіаосвіти

Вознесенська Олена, старший науковий співробітник лабораторії масової психології , масової комунікації та медіаосвіти Інституту соціальної та політичної психології, канд. психол. наук

 Медіактивність навчального закладу

Алексєєнко Катерина, головний редактор Цифрового видавництва «МЦФЕР-Україна»

 Контент-аналіз російських кіно/телетекстів на телевізійних екранах України

Волошенюк Оксана, провідний мистецтвознавець відділу кіно і телебачення ІМФЄ ім. М.Рильського, член експертної комісії з питань демонстрації та реєстрування фільмів Держкіно України

 Медіаосвіта - професія, потреба і засіб пізнання світу

Шамрай Лілія, учитель української мови і літератури Зміївського ліцею № 1 Зміївської районної ради Харківської області імені двічі Героя Радянського Союзу З. К. Слюсаренка

 Медіаосвіта як фактор розвитку молоді

Ребенок Ірина, Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського 

 Медіаграмотність як запорука безпеки України

Сафонова Галина, журналіст, Донбас SOS

 Медіапсихологічні  чинники формування патріотизму

Коваль Руслана, аспірант Інститут соціальної та політичної психології НАПН України

 Фільтрування пропагандистської інформації як напрям медіаграмотності: уроки Євгена Сверстюка

Кушнір Галина, аспірант Харківського національного університету ім. В. Н. Каразіна

 Чому твіттер не менш важливий ніж фейсбук

Крючок Марія, журналіст, Європейська обсерваторія журналістики

 СЕКЦІЯ IІ

Медіаосвіта і медіаграмотність у середніх загальноосвітніх навчальних закладах: практика, проблеми, перспективи

Модератори: Емілія Воронцова,  Олена Куценко

Основні засади програми з медіаграмотності для 8 (9) класів

Мокрогуз Олександр, завідувач кафедри суспільних дисциплін та методики їх викладання Чернігівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені К. Д. Ушинського, канд. іст. наук

 Медіаосвіта як метапредметна дисципліна в сучасній школі

Куценко Олена, провідний методист Державної бюджетної установи Республіки Крим "Кримський кіномедіацентр",віце-президент Асоціації діячів кіноосівти і  медіапедагогики України

 Медіаосвіта у школах Львівщини: досвід і перспективи

Пастушенко Наталя, заступник директора Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

 Створення шкільного медіаосвітнього простору (медіахолдингу «ВМ-НФ») з метою формування медіаінформаційної та екологічної культури школярів

Єлькін Андрій, педагог-організатор Запорізького НВК № 19

 Досвід впровадження медіаосвітніх практик у рамках проекту "ВМ-НФ

Гриценко Олена, вчитель англійської мови, медіапедагог, головний редактор періодичного видання Запорізького НВК № 19

 Медіаосвіта: проблеми, які виникають у навчальному процесі школи

Кукленко Олена, вчитель світової літератури загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 м. Мерефа Харківської обл.

 Формування медіакультурного особистісного простору на уроках української мови і літератури

Новицька Ганна, учитель української мови та літератури, викладач курсу "Медіакультура" Миколаївського економічного ліцею

 Осучаснення образів для уроків з медіаосвіти

Коваленко Павло, учитель медіакультури КЗ «Спеціалізована школа-інтернат "Січовий колегіум"

 Медіаосвіта і медіаграмотність в загальноосвітніх навчальних закладах: практика, проблеми, перспективи

Челомбітько Тетяна, учитель світової літератури Харківської гімназії № 14

 Філософія дитячих текстів у шкільній програмі з літератури: компаративістський підхід

Мельник Лариса, старший викладач кафедри соціо-гуманітарних дисциплін, Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

 Формування медіакультури учнів: з досвіду роботи

Земелько Ірина, заступник директора Полтавської загальноосвітньої школи № 28

Впровадження елементів медіаграмотності в навчально-виховний процес початкової школи

Кожанова Антоніна, учитель початкових класів та медіакультури СЗШ №2 з поглибленим вивченням англійської мови Марганецької міської ради

 Створення медіахолдингу на базі школи

Безменова Наталя, учитель медіакультури та української мови Мелітопольської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 25

 Національний проект «Відкритий світ» як середовище розвитку медіаосвіти школярів

Міщук Антоніна, учитель біології Запорізького колегіуму № 98

 СЕКЦІЯ ІІІ

Медіа- та інформаційна грамотність: новий функціонал бібліотек

Модератори: Ярослава Титаренко, Лідія Поперечна

Медіаосвітній проект херсонських бібліотек: динаміка розвитку

Бардашевська Анна, директор Комунального закладу "Херсонська обласна бібліотека для дітей ім. Дніпрової Чайки" Херсонської обласної ради

 Майстер-клас щодо практичного використання різних моделей та форматів медіазанять, створених у рамках медіаосвітнього проекту майстер-клас, створених у рамках проекту Херсонської обласної бібліотеки для дітей ім. Дніпрової Чайки Херсонської обласної ради

Попова Наталя, заступник директора з наукової роботи Комунального закладу "Херсонська обласна бібліотека для дітей ім. Дніпрової Чайки" Херсонської обласної ради

  Досвід впровадження у бібліотеці елементів медіаосвіти та розвиток критичного мислення в рамках роботи студії медіакультури та грамотності

Гринько Валентина, головний бібліотекар відділу соціокультурної роботи Полтавської обласної бібліотеки для юнацтва ім. О. Гончара

 Learningapps.org – сервіс для створення розвиваючих інтерактивних ігор в бібліотечній практиці

Михальчук Людмила, завідувач відділу інноваційних технологій та інформаційно-бібліографічної роботи Обласної бібліотеки для дітей Житомирської обласної ради

 Медіаграмотність юнацтва та молоді бібліотечними методами

Сопова Тетяна, заступник директора з наукової роботи Державної бібліотеки України для юнацтва

 Бібліотека для дітей у системі формування медіа- та інформаційної грамотності

Дзюба Наталія, завідувачка відділу Національної бібліотеки України для дітей

Красножон Валентина, завідувачка відділу Національної бібліотеки України для дітей

 17.30-18.00, БiблiотекаКАВА-ПАУЗА

 18 -19.00, Гранд-хол   Фільм «Моя країна - Україна» та зустріч із художнім керівником проекту Степаном Ковалем ( уточнюється)

 

17 квітня

Мансарда

9.30-12.30     СЕКЦІЯ V

Методика і технології викладання основ медіаграмотності в закладах післядипломної педагогічної освіти та у вищих навчальних закладах

Модератори: Галина Дегтярьова, Віктор Мележик

 Методичний супровід організації діяльності медіаосвітньої підготовки вчителів: з досвіду роботи Дніпропетровського  ОІППО

Ватковська Марина, проректор з науково-педагогічної роботи Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кан. філол. наук

 Підготовка медіапедагогів у Харківській академії неперервної освіти

Дегтярьова Галина, завідувач кафедри методики навчання мов і літератури Комунального вищого навчального закладу "Харківська академія неперервної освіти», канд. пед. наук.

 Медіаосвіта як засіб розвитку професійної компетентності педагога

Сагайдак Галина, старший викладач кафедри педагогіки та психології Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

Розвиток критичного мислення майбутніх учителів як невід’ємної складової їх медіаосвіти

Козак Тетяна, керівник відділу аспірантури, докторантури та наукової роботи, доцент кафедри інформатики та обчислювальної математики Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, канд. пед. наук

 Самоосвітня діяльність майбутніх вчителів як основа формування їх медіакомпетентності

Гергуль Світлана, заступник декана філологічного факультету з виховної роботи, доцент кафедри педагогіки та методики викладання іноземних мов, канд. пед. наук Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка

 Традиції та інновації освітнього медіапростору

Піщанська Вікторія Миколаївна, доцент кафедри філософії освіти Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, канд. Культурології

 Кейс-практикум як форма інтеграції медіаосвітньої компоненти в систему підготовки майбутнього вчителя інформатики

Остапенко Людмила, викладач кафедри інформатики Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди

Соловйова Ольга, пошукач кафедри інформатики Харківського національного педагогічного університету ім. Г. С. Сковороди

 Впровадження медіаосвіти в процес фахової підготовки майбутніх педагогів

Субашкевич Ірина, старший викладач кафедри корекційної педагогіки та інклюзії педагогічного факультету Львівського національного університету імені Івана Франка

 Використання медіа у роботі практичного психолога

Чаплінська Юлія, науковий співробітник Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, канд.псих.наук

 Розвиток критичного мислення в медіаосвітньому процесі підготовки майбутніх вчителів історії

Потапова Валентина, експерт з медіаосвітніх питань

 Формування інформаційної культури вчителя як один із пріоритетних напрямів післядипломної педагогічної освіти

Городецька Оксана, викладач кафедри Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти

 Медіаосвіта як психолого-педагогічна складова професійної підготовки майбутнього учителя

Шроль Тетяна, старший викладач кафедри інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики Рівненського державного гуманітарного університету, аспірант Інституту вищої освіти НАПН України

 Аналіз медіатекстів. Технологія «Індивідуального знання»

Старкова Ганна, старший викладач Харківської державної академії культури

 Медіаграмотність майбутніх PR-фахівців як невід’ємна складова їхньої професійної компетентності

Титаренко Ірина, аспірант Національного університету «Києво-Могилянська академія»

 Роль та значення медіаосвіти в професійній підготовці майбутніх фахівців із зв’язків з громадськістю

Рябець Ірина, аспірант Національного університету «Києво-Могилянська академія»

 Медіакурс: особливості організації курсу "Освіта для дорослих»

Мельник Лариса, старший викладач кафедри соціо-гуманітарних дисциплін Хмельницького обласного інституту післядипломної педагогічної

 Бібліотека    СЕКЦІЯ VI

Медіаосвіта як форма позашкільної та пожиттєвої освіти

Модератор: Олександр Мокрогуз

 Формування медіаграмотності і медіакомпетентності дитячими мас-медіа в Україні

Пенчук Інна, професор Класичного приватного університету

Усвідомлена саморегуляція як складова темпоральних стилів медіакомунікаціі

Мироненко Ганна, старший науковий співробітник Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, канд.психол.наук

 Вплив тілесних практик на формування особистості у системі сучасної медіаосвіти

Ольховик Марина, заступник декана з навчальної роботи філологічного факультету, доцент кафедри філософії та культурології

 Вплив мас-медіа на дітей та підлітків

Шпилевський Євген,старший викладач, Чернігівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. К. Д. Ушинського

Міський фестиваль шкільних прес-центрів міста Бердянська як засіб  соціалізації учнів

Бабич Анжеліка, Центр дитячо-юнацької творчості м. Бердянська

Учнівська конференція як засіб популяризації медіаосвіти

Масляник Наталя, заступник директора з виховної роботи, практичний психолог Комсомольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 2 з поглибленим вивченням математики

 Особливості впровадження медіаосвіти у позашкільному навчальному закладі (на прикладі медіацентру КЗ «Сумський палац дітей та юнацтва»)

Осюхіна Марина, аспірант Дніпропетровського національного університету ім. О. Гончара

 Шкільна преса як засіб медіаосвіти

Мєдвєдєва Наталя, учитель курсу «Медіакультура» КЗО «Дніпропетровська міська спеціалізована школа № 144»

Шварцман Єлизавета, учениця 11 класу КЗО «Дніпропетровська міська спеціалізована школа № 144»

 Mедіаосвітні продукти для дітей. Інтерактивний журнал MediaGuide

Елла Баран, аспірантка кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка

 Медіасвіта як засіб розвитку творчої активності вихованців позашкільних навчальних закладів

Мосякова Ірина, директор Центру творчості "Шевченківець"

 Міжнародна медіашкола «Абітурієнт» як суб’єкт медіаосвіти

Василина Поліна, кореспондент Міжнародної медіашколи «Абітурієнт»

 12.30-13.00, бібліотекаОБІД

 
13.00-15.00, Гранд-хол,  Заключне засідання

Інструменти упровадження медіаосвіти

Модератор: Валерій Іванов

Презентація навчально-методичного посібника для вчителя 8 (9) класу «Основи медіаграмотності» плани-конспекти уроків

Мокрогуз Олександр, Дегтярьова Галина, Коваленко Павло, Кукленко Олена

 Онлайн гра «Медіазнайко»: досвід використання в навчальному процесі

Олександр Мокрогуз, Юлія Гуза, редактор порталу «Медіаосвіта і медіаграмотність»

 Презентація посібника «Формування медіакомпетентності педагога»

Галина Дегтярьова

 Презентація нових ресурсів АУП  (американські переклади)

1)     «Вступ до новинної грамотності» Навчальна програма з інтегрованого мистецтва слова і журналістики для учнів середньої школи

2)     «Преса попереду!» Гід для вчителя зі створення учнівських газет (Press Ahead!)

Оксана Волошенюк

 Презентацію підручника "Медіапсихологія: основи рефлексивного підходу" (гриф МОН України для системи післядипломної педагогічної освіти)

Любов Найдьонова

 Як досягти успіху в цифровому столітті? Три способи бути в гармонії з віртуальним та кращі рецепти з НеоЕтикету. . Бонус – дегустація нової книги от продюсерів освіти П@Эль


 

Події
Головна подія
2018 р.
2017 р.
2016 р.
2015 р.
2014 р.
2013 р.
2012 р.
2011 р.
2010 р.
2009 р.
2008 р.
Новини
 
Видання Інституту
Розробка сайту: BUNKE.com.ua
Дизайн: Золотарева Виктория
© Всі права належать Інституту соціальної та політичної психології АПН України